عشــق مانــــدنی...

♥کلبـــ ه عاشـقونـــ ه♥

             ...دلم میخواد زانومو مثل کوه بزارم زیر سرت...

          ...تا ابشار طلایی گیسوات از اون بالا سرازیر بشه...

                  ...و زیر نور افتاب به زیبایی بدرخشه...

        ...و من اون پایین زیباترین منظره عالم رو تماشا کنم...

           ...و گه گاه دستامو تو لطافت ابشارت صفا بدم...

     ...سرمو اروم اروم پایین بیارم و چشم تو چشمات بدوزم...

    ...و در حالی که مست برق نگاهت هستم اهسته بگویم...

                           ...دوستت دارم عزیزم...



نظرات شما عزیزان:

MarYaMi
ساعت19:08---7 ارديبهشت 1391
نمی دانی
چطور گیج می شوم
وقتی هرچه می گردم
معنی نگاهت
درهیچ فرهنگ لغتی
پیدا نمی شود....!


a
ساعت23:46---6 ارديبهشت 1391
سلامممممممممم
وبت عالییییییییییییه
به منم سر بزن لینکم کن خبرشو بهم بده
نظر یادت نره عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:,ساعت23:21توسط کـامبیــز | |